● Saglabājiet savu ID karti, mobilo ID, Smart-ID un bankas ID kodus tikai savām vajadzībām un zināšanai. Šīs ir Jūsu vienīgās identitātes garantijas internetā. Neuzmanīgo rīcību var ļaunprātīgi izmantot pret Jums (nevis banku);
● Aprīkojiet ierīci ar antivīrusa programmatūru;
● Sesijas beigās izrakstieties, izmantojot pogu “iziet”, un aizveriet pārlūkprogrammas logu vai cilni. Izvairieties no publiskām vai nezināmām ierīcēm, lai veiktu tiešsaistes banku darbību;
● Izvairieties no publiskām vai nezināmām ierīcēm, lai veiktu tiešsaistes banku darbību.
● Neviens, ieskaitot mūsu banku, nekad no Jums neprasīs paroles vai PIN kodus, "drošības apsvērumu" dēļ. Tie vienmēr tiek ievadīti standarta pieteikšanās procesā;
● Ja bankas vārdā esat saņēmis e-pastu vai SMS ar saiti un pieprasījumu pieteikties - pārliecinieties, ka saitē esošais domēna vārds ir mūsu bankas;
● Parasti banka Jums nesūtīs saiti ar pieprasījumu pieteikties. Izņēmuma gadījumi ir tikai tad, ja pats kādu darbību esat iesācis - pieteicies aizdevumam vai iemaksājāt depozītu;
● Ja ir jāpiesakās pašapkalpošanās sistēmā, vienmēr ir drošāk doties uz bankas vietni un pieteikties no turienes, nevis uzticēties saitēm;
● Var būt ļoti grūti identificēt otru pusi pa tālruni. Izvairieties no konfidenciālas informācijas nodošanas un tālruņa sarunās noteikti nekad neizmantojiet paroles vai PIN kodus.
Novēlam patīkamus un drošus darījumus!
Jautājumu gadījumā, kas saistīti ar drošību, varat rakstīt uz: [email protected].
Mūsu atbildīgas informācijas atklāšanas politika ir redzama šeit: https://ca.bigbank.eu/security